" Oh Allah, teach me to love others just like I love myself, teach me to judge myself just like I judge others. And if I have wronged anyone,give me the courage to apologize, and if anyone wronged me, give me the courage to forgive because you have taught me that forgiveness is the highest level of strength and revenge is the highest level of weakness "

Tuesday 4 December 2012

payungpayang


assalamualaikum
alahaaaaaiii harini tak seronok.okay seronok la jugak sebab dapat jumpa schani esah mira fida.tapi tak seronok sebab jumpa kejap sangat.macam tak sempat nak buat apa pun rasanya.yelaaah

schani sampai kul sepuluh
aku sampai kul 11
tapi jumpa 11.45 sebab aku tktau pun yang schani dah ada kat sana
esah pulak takde trnspot nk mai
smntara tunggu schani aku duduk surau je main game lah record video lah tengok cermin lah meroyan sorang sorang lah baring lah itu lah ini lah
bila tunggu esah pulak tunggu nya dekat scret recipe . aduhhhh mahal gila lah . air aku tu je dah sembilan ringgit dah la manis gila babun.schani pi beli green tea pulak haha igtkan boleh la aku tuka air dengan diaa tapi air dia lagi lah aku takleh telan.apa yang sedapnye tahlaaa haha
lama tunggu makan muffin kenny rogers pulak kena marah dengan orang cina tu sebab makan kenny rogers punya sebab kami tak beli dia punya kek resepi rahsia tu.eleh nak tumpang pun berkire.kira ok la aku beli air kauuuu ceh


esah datang bawak mira haha tekezut aku sebab mira intro macam cara cina tu marah aku tadi
sembang dalam tu lama gila dah macam kedai kopi je
slamba badak je buat kepala sendiri gelak gelak kat situ
aku tau je cina tu buat muka bengang hahaha padan muka sebab dia takleh marah takut takut aku taknak bayar air dia tuuuuu. tula siapa suruh belagak



rasa bersalah mula bertandang tiba tiba so aku decide utk gerak dari tempat tuu hahahaha
esah mula gedik kata lapar pulak so kami pergi cari foodcourt tempat awam yang boleh di duduki oleh semua pihak
pusing lama gila tak jumpa jumpa pun
so kiterang assume gerai gerai besepah tu foodcourt dia laa tapi rupanya bila tnya mak aku mak aku kata foodcourt kat tingkat dua. babun gila.dah balik baru tau



sebelum balik nak lah tngkap gmba kannn
pusing pusing sebab tktau nak tgkap gmba kt mana sebab semua kedai macam bajet mahal tak khas kan tempat tempat utk planggan macam kami
so singgah kejap dekat tutti frutti
deme beli eskrem mahal tuu sambil aku tunggu kt krusi dgn schani
kami pun tgkap tangkap gmba sikit
bila sambung jalan nak cari makanan utk esah kami berenti kejap dekat bench sbb time tu luch hour so meja meja dan kerusi kerusi semua nya fulll
duduk duduk tiba fida tegor haahaha semua menjerit.aku pun tekejut dgn jeritan deme haha sbb atfirst aku tk nmpak pun fida tu
tgkap gmba lah lagii




and jam pun dah pukul dua stengah
mak aku pun dah byk kali kol suruh cepat sebab ayah aku dah bising nak gerak
sedih betul sebab baru je dpt jumpa diorang
tapi seriously aku dah rasa macam nak mati sebab banyak gila gelak masa jalan jalan sana sini dengan esah schani mira
time beli baju lah pakguard lah apa lah itu lah inilah haaaaihhh sabor jelah



tapi ingatkan terus balik ipoh rupanya mak n ayah nak cepat sebab nak gi makan kat satu restoran tu
cehhh cakap lahh awal awal hahahaha

sedap

abang waiter muka macam yusry kru waktu muda muda dulu hahaha
last last sampai rumah dekat pkul lapan jugak lah fuhh penattt



entah kenapa rasa macam banyak kali keluar cuti kali ni? biasanya duk rumah je
haiiiii dan dan laaa time time cemni kannn
homework aku yg bertimbun tu pun dah tergendala sebab seronok sangat dengan semua agenda agenda
keluar sana keluar sini.ada kenduri dekat tiga hari.penat nak release tension lagi.esok pulak ade keje kt kl hahaha bila lah aku nak touch homework pun tktau lahhh




apapun banyak benda nak update tapi sebab busy sangat lately sebab plan plan macam macam last last sampai rumah kul satu dua pagi haiiiii

oh btw gila semalam baru dapat tau ranking dlm sbp.walawehhh nombor takleh kasi besar lagi ke ????

humaaaangaaaaiiihhhh



ooooohhh annnd haritu mak ada beli love bird.gilaaa la nicky.dia tk boleh duduk diam.dah macam hape je aku tengokkk
 (-____-)'''




naik atas kereta smbil mendongak menyusun strategi

bajet style lerr tuu nak diri diri?

okayyyy dia memang dah berdiri...terhendap hendap

woooop! dia dah pun begayut dan mencapai nyaaaa
*muka mira tkleh blahhhhhh



hmmm tu jelah kot rasanyaaa










hey dude..

assalamualaikum selamat malam gila babun ngntuk aaaaaa
humaaaaangaaiiiihhhh*lama tak pakai ayat ni*hahahaha selamat malam dunia >.<'




wehh aku tak rindu kau pun.cuma kadang kadang teringat.harap kau sihat dan ceria selaluuu.jaga diri baikbaik.

No comments:

Post a Comment