" Oh Allah, teach me to love others just like I love myself, teach me to judge myself just like I judge others. And if I have wronged anyone,give me the courage to apologize, and if anyone wronged me, give me the courage to forgive because you have taught me that forgiveness is the highest level of strength and revenge is the highest level of weakness "

Thursday 13 December 2012

LESBO

OHMANNNN.

assalamualaikum warahmatullah.selamat pagi semua.yeah aku tak tido lagi la niiii hahahaha hang tau skrg kul bpe ? 3.50 bhaaaaaaaaiiii...walawehhhh.banyak beno assignment tadi.alhamdulillah semua pun dah setel.fuhhh 

haritu sepuluh haribulan aku ada gi kem easymath.best la kem tu.best gila nak mampos.aku rasa patut tuka nama kem tu kepada kem tawa riang.aku dah mcm nak mati sebab asyik gelakkkkk je.dalam dewan.dalam dm.dalam surau.dalam tandas.dalam dorm,tempat iron,tangga,tempat parking,kiosk,tempat tunggu orang,even tengok signboard punnnn gelak macam org gila.cacat gila  nak mati.

yang aku gelak paling gila time tngah iron dengan esah kinah n asma' aaaaaaaaandd time depan kiosk. 

ya Allah tolong laaaaaa...aku tk boleh lupa mcm mana lawak nak mmpos makcik bola jaring tu layan esah.hahahahaha.aku dah smpai duduk kat lantai sbb lawak gila.tak tahan dgn cara makcik tu angkat tangan hahahaha 



haaaaaaaaaiiii sakai betul.tapi ilmu still dapat arr..

sayang betul tak bawak camera.kalo tak boleh rakam semua kegilaan yg berlaku.okay ckup pasal kem tu

haha rindu gila gila gila dekat kem.entahlah.



haritu aku sembang ngn esah hahahha rindunya.terbayang bayang aku setiap apa yang berlaku kat sana.rasa nak nangis pulakkk 

ok,cut the crap

tau tak gay tu apa? uuuuuu seriously aku tk boleh terima bila wujudnya golongan gay ini.eeuuuuwww.

lelaki ada apa? kau boleh buat apa pun kannn ? duck betul.geli aku.

ahh nntak mereka.tapi yg psti amat keterlaluan bodohnya.*ohhh rinduuu*


haritu ada buat kajian ke atas seorang yg muncul dlm hidup aku n esah.ohmannn.rasanya macam dapat detect yang that ppl ada tanda tanda bukan lelaki sejati

first skali bila kami tak pernah nampak si dia pakai jersey.oh god.jersey aku sendiri pun blambak bhai kat rumah.dia lelaki.why tkde jersey ? tk macho eh ? atleast ada satu pun jadilah... e.....ngada,nak nampak cantik ke banggg ? geli aku.


lepas tu...aahhh nantak ar.bosan.malas nak ckp pasal dialah.nntak pi ke dia.



ohmannn jahatnya team thailand tadi.tak rasa ke?aku rasa macam nak nangis je.smpai hati diorang buat cemtu kat pemain aku ? itik betul

agaklahhhhhh woi

kesian matyo.kesian fadhli.kesian safee.kesian badrol.kesian farizal.kesian semua harimau harimau aku.


sebenarnya ada entahlah nak post apa pun tk igt hahahaha.tkpelah smpai sini je arrr...lupa pulak. 



assalamualaikum.bye bye.4:15 pagi


kepada lelaki yang ada perasaan kt aku,lupakanlah.aku ni lesbo.sekian.

2 comments: