" Oh Allah, teach me to love others just like I love myself, teach me to judge myself just like I judge others. And if I have wronged anyone,give me the courage to apologize, and if anyone wronged me, give me the courage to forgive because you have taught me that forgiveness is the highest level of strength and revenge is the highest level of weakness "

Wednesday 5 December 2012

2009

ASSALAMUALAIKUM ,HAI saya Aisyah Mazni , saya nak cakap yang saya ni comel ^^, *perasan tahap dewa *

hehe hai semuaa :D

twitter : @aisyahmazni

aku kawan Nadhirah dari form 1(2009) , kenal dekat skolah SARJANA , satu dorm. Dorm D, satu kelas masa form 3. sekarang kitorang dah terpisah. aku pindah sekolah lain nad pun pindah sekolah lain, alhamdulillah syukur sangat dapat jumpa haritu , dekat AEON kinta dengan AEON manjung.excited gila baq ang. XD  haha kaki AEON betul. perghh rindu gila zaman dedulu. zaman makan kentang spring, maggi memalam XD study sesama.menggila pun sesama lah :')




act , nad suruh betulkan sikit blog dia. sukati aku je buat new post. hehe. NAD SILA TUKAR PASSWORD. haha mesti menyesal bagi password kat aku XD

semoga kita dua and semua lah success selalu ! SPM yang THORBAEKK ! and kita tak terputus hubungan , in shaa Allah. nad kalau kawin jemput akuu :D


 friend till jannah in shaa Allah *aicewah


<3

No comments:

Post a Comment