" Oh Allah, teach me to love others just like I love myself, teach me to judge myself just like I judge others. And if I have wronged anyone,give me the courage to apologize, and if anyone wronged me, give me the courage to forgive because you have taught me that forgiveness is the highest level of strength and revenge is the highest level of weakness "

Tuesday 3 January 2012

the loss of someone just making your life worst

well here come the first post :) 


aku ni sememangnye makhluk y bertuah . dikurniakan adik-beradik dan rakan2 di sisi sememangnye making the life perfect . manis , masin , pahit , tawar , semuanya sama di lalui . semuanya sama di rasa . hidup memang LENGKAP bila bersama . takde y lebih indah dari itu . 


okayy . nak cerita :D 


kelmarin , aku rasa nak buat sujud syukur je bila dapat tau y aku hampir2 kehilangan insan y aku sayang . huiihh .. alhamdulillah , he still had a chance to live . woah ! haha , 


act , adik aku > hafiz , hampir jatuh gaung . nauzubillah ~ thank god its not happening . 


HAFIZ > dia ni lasak la . dia sering follow my dad utk berbasikal di bukit2 dan tmpat ape2 tah .. haihh.. 




itu lah . haha . baju hitam adik aku . baju biru ayah aku 


adik aku cerita .. 
" fuhh , nasib tadi aku tak sampai ajal lagi . tadi lagi sikit je nak jatuh gaung . tapi nasib tayar blakang aku ade tersngkut kat mne tah .. kalau tak , innalillah dah .. alhamdulillah la aku masih di panjangkan umur ..."




sedikit gambar lah utk korang y tk dpt imagine .. 






haha . oke , tu je kot post utk kali ini :) bye2 .. 

No comments:

Post a Comment