" Oh Allah, teach me to love others just like I love myself, teach me to judge myself just like I judge others. And if I have wronged anyone,give me the courage to apologize, and if anyone wronged me, give me the courage to forgive because you have taught me that forgiveness is the highest level of strength and revenge is the highest level of weakness "

Sunday 18 November 2012

spin it up!

ohyeah,great day nite blablabla.. isn't it ? hahaha assalamualaikum to awesome world.alhamdulillah,glad cause im still awake even past several days was the doomessssst day ever.OMG.fuhh alhamdulillah.


okay.its ELYAR FOX.





uiiiiiihhhh aku suka dia.yeah.he's my GUY.he's the GUY.

sejak dua 3 bulan menjak yang lalu.aku layan dia ni lah.kt facebook.slalu sangat i.m aku.aku pun tktau  kenapa dia asyik tegor aku.ade something yg unik ke kat aku? ewaaaaaaaah.dah lah dia hensem semacam.ishhhhhh....

okay.aku tipu je hahahahaha.

dia ni retis cover lah.aku mula2 dulu tktau nak buat apa.on tab.bukak youtube.type najwa latif.ohh apakah? ==' tapi tulah yang aku buat.aku tak bukak dah korea2 ni.dulu kalo bosan je suju mblaq 2pm cnblue blablabla...even running man pun tak.hehehe.#opps.

tiba2 time layan najwa latif punya cover yg dlu2 tu yg sblum dia jadi retis,aku scroll2 ke bawah and nmpak la mamat style ni.bukak.aaand aku terus tergoda.ewaaah.video first dia aku tgk cover;boyfriend.boleh la.tp suara dia pekik sikit.

tapi aku still suka.hahaha sbb rambut dia sbenanye.sbb rupa dia sbenanye.sbb dia hensem sbnanye.sbb dia style sbnanye.

macam esah jugak.dia mnat jb sbb apa? okay,mmg suara jb sdap gila ar.tp,cer kalo bukan sebab jb hensem...ada esah nak mnat? okay.ada lah.tp..hahaha (-_-)' 

okay2.amek point lain lah.cer kalo muka jb tak hensem. ada esah nak tarok dia punya muka atas meja dekat kelas? ada? rasanya tak. tp tktau lah pulak kalo selera dia ada lagi.sbb mnat sgt la katakaaan.uuuiiih,hilang mood blaja bhai kalo....(okay smbung ayat sndri) 

macam retis korea.haaaaa...

cer hangpa bayang.bayang ye,bayang.bukan nak drop apa.okay2. 

sila bayangkan si retis2 korea tu semua hitam2.ada kauorg angau kt diorang ? macam aku lah. tarok poster bagaaaai ats meja kat kelas, dlam loker,dalam blik,dlam purse.haaa...semua tempat la katekan..gilo.hensem sangat kot.lawa sangat kotttt...mana tahan.



pergh rambut taknak kalah.

yang perempuan comey.yang laki comey.tktau cemana nak beza kadang2.

okay.sbenanye bukan apa.ni dah melalut sgt.hahaha.point aku.bahawasanya rupa kecantikan keelokan kehenseman hanyalah sbg satu kayu ukur or what we called it ? errr...sbg salah satu point di mana kita menyukai and untuk mnambah kan kasih sayang kita ke seseorg yg kita sayang.hahahaha apa aku sembang ? 

okay macam ni lah.haritu aku tanya sorang sir aku kt skola.

aku:sir,kalo cari isteri apa kayu ukur ? 
sir: rupa la wehhh. apa yang nampak dlu la kita judge.
aku:ceh.
sir:ye ar, kalo muka macam ********  tknak aku. hilang selera.
aku:jahat gila.ciptaan tuhan kot.
sir: betul what.yela ,buat apa kalo boleh pilih lawa tapi kita amek lecah,right ? 
aku : yelaaa..habis tu siapa nak kawen yg muka pecah tu ? 
sir:siapa2 lah yang baik.hahahahahahaha eh, nak anak lawa cari lawa la. 

okay.sbenanye aku pun dah lupa apa point aku at first.sbb duk texting ngn boyfriend,i.m ngan pakwe.hahhaha lupa habeh dah ni apa nak tulis.haishhhh...

apa aku nak cakap woi !

apa ! 

apa !!!! 

aaaaaaaaaaarghhh!

okay.serious im lost.



okay la.apapun kesimpulannya aku nak cakap yang kita sepatutnya takdelah judge someone or anyone tu berdasarkan rupa dia.sbb actually semua orang pun cantik.cantik subjektif kot.

aku paling tak suka bila aku cakap org tak hensem tu hensem n org tak cntik tu cantik....ada org nak cakap macam ni --- 

eh  you ni buta? dasar taste senget.kau ni, kesian tol.ada kecelaruan.ish3

alaaaah macam kau cantik sgtlah nak judge org macam tu ? 

kalo semua org nak puji yang cntik2 , yang hensem2 , siapa nak puji yg the rest tu  ?

btw, kcantikan kehenseman bukanlah something yang kekal

bila mati kau masuk kubur jugak

kau kene mamah dengan ulat jugak

kau kene himpit dgn tanah jugak 


so why must someone been judge for their err...kecantikan ? *sorry.BI aku hancus.

even mmg aku pun nak yang hensem2 lawa2 kan ? 

hoho


ni nak petik satu ayat la.. macam mmbe aku kata 

"biar buruk di mata manusia, asal cantik di mata ALLAH"
so...nad , aku nasihatkan kau jangan lah usha someone tu by their rupa.their look.knapa nak sangat dekat yg style?

knapa kita perlu nak lalalalala sana sni untuk dpt top rank dpan manusia.try to be natural la bro.  

macam ERRA fazira. fuhh lawa natural.

okaylah aku pun dah nak patah tengkok duk kat dpn desktop dari kul 8 lbih.punya keling sat2 fb.sat2 cik pencicip.sat2 tumblr.bla bla bla... apa lah aleh2, blog tersangkut mcm ni lupa point asal. aaaarghhh bongek sangat. 


 okay.moga hari kita semua dilimpahi dengan kurnia-Nya.in syaa Allah :) 

goodnite world.i hate you.
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment