" Oh Allah, teach me to love others just like I love myself, teach me to judge myself just like I judge others. And if I have wronged anyone,give me the courage to apologize, and if anyone wronged me, give me the courage to forgive because you have taught me that forgiveness is the highest level of strength and revenge is the highest level of weakness "

Friday 2 August 2013

TESTING TESTING..ehem

Waaauuuww. 8 months. Lapan bulan. Laapaaannnn buuuulaaaannn. Kalau mengandung ni dah nak lahir dah niii.


Finally !

Akhirnya aku dapat bukak blog ni balik.


Alhamdulillah. Nak nangizzzsss rasanya. Serious ni.
Tak main main.




Betul betul serious,


Maaaannnn. Rindu nicky sangat sangat.


Yeah. Last update 8 bulan yg lalu tu pun time tnga bkabung pasal pemergian dia, haila. Takpelah. Now im tough enough. ^^


Yaayy!



Okay bye. Nnt aku update lagi esok. Malam ni tkbest updte sbb pkai tab. Tak feel lahh kateko.




Haaaaaaih. Banyaaak sangat nak tulis nak cerita nak kongsi nak luah.



Rasa macam di hidupkan semula.


Breath in. Breath out.  iiinnnn.....ouuuuut.

Fuh fuh fuh. Berabuk blog.




Eeeeiiii tak sabar nak tunggu hari esok.



K bye. Jom sambung baca quran. Rindu kalam Allah yang puitis romantis manis tuu. Hihihi. Assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment