" Oh Allah, teach me to love others just like I love myself, teach me to judge myself just like I judge others. And if I have wronged anyone,give me the courage to apologize, and if anyone wronged me, give me the courage to forgive because you have taught me that forgiveness is the highest level of strength and revenge is the highest level of weakness "

Saturday 3 August 2013

muah !

hello n assalamualaikumwarahmatullah.

aaaaaaaaaa aa aaa rr...teketar ketar dol tangan aku menaip. tpaksa backspace byk kali sebab banyak typo ni. aaargh. darah gemuruh mnyerbu ke muka. ke dada . ke seluruh anggota. fuh nervous teramat sangat. aahhh lemas lemas.



k chill nad chill. kau tulis blog je. bukan buat apa pun.

hey, blog adalah segala galanya. aku suka menulis. aku suka meluahkan. aku suka menaip. aku suka kau blog. come on. salah ke nak suka. biarlah.
ish yang sibuk sibuk nak halang ni kenapa?

biarlah.



ahh. tenang nya. 

k now im gonna start blogging again. wauw. tahu tak ? sebenanye aku tau ni ujian untuk aku hadapi Spm. lol. 

dan dan nak Spm lah boleh login balik account blog ni kannnn. haih . jemah betol. 

tapi aku tak pernah menidak kan nya. aku tak pernah membuang terus blog dari hidup aku. takkira lah dia datang dalam keadaan apa sekalipun. aku tetap cintakan blog ini. 

aku takkata Spm tolak tepi. aku pun tak kata Blog letak belakang. Kita jalan seiring . 



AS WE KNOW. as we aaaallll know... Spm tu berapa jam je lagi. berapa minit je lagi. berapa saat je lagi kannn. takpe. takpe. kita tulis blog kejap. kejap je. sekeeeejap je eh :D

haritu kan.. haritu kann.. ah rasa nak loncat loncat. aku taktau nak cerita apa ni. banyak sangat. banyak sesangat sangat. yelahhhh,, lapan bulan kateko. lama gila tak berkongsi. 

sharing is caring. and caring is loving

please. cakap lah apa nak cakap. aku lonely ke apa ke. aku takkisah. semua org ada hak untuk menilai. semua orang ada hak untuk berkata kata.suka hati korang la nak kata apa pasal aku. takda dunia ke. takde membe ke. takde life ke. janji aku bahagia. kan kan? 

yes , aku bahagia.

i love you blog. uhuk uhuk T^T 

dear blog, i wanna hug you baby. k stop it nad


oklah. hari hari sebelum Spm datang ni aku banyak murung dalam gembira sebenarnya.

tak tak.

aku gembira.

tapi aku jugak sedih.

aku sedih sangat

teramat amat sedih

dan dalam masa yang sama

teramat amat gembira...

hey, school time gonna end. aku tak sanggup. even aku telah berdaftar kat Sepintar, but yet still sedih jugak.
Sepintar banyak mengajar aku. dari W to Z. k banyak la jugak. W X Y Z.

ada 4 benda.

  1. cara nak sembang ngan orang yang takkenal .
    aku masa kat rawang sana kalau nak balik rumah kena naik train. ya Allah..kau tau bertapa besarnya dugaan kat sana? besar sangat. banyak kali balik sorang sorang. nak pi stesen ktm tu kena redah naik teksi dulu. ingat apa? teksi tuuu. bahaya okay untuk anak dara macam i.

    pernah jugak satu malam tu sebab terdesak sangat takde tiket kreta api..aku terpaksa naik teksi sampai rumah. pergh. gila betul pakcik teksi tu. dah sesat sampai lumut. aku mula ingat dia nak culik ke apa. dah gelabah dah. yelaaah, aku tk bawak fon. dahla time tu dah malam. dah nak dekat kul 11 n aku still kt lumut dengan orang yg aku takkenal. naya tau tak. tapi nampaknya aku hanya perasan dan bertepuk sebelah tangan. pakcik tu taknak pun culik aku.

    aku selamat sampai rumah pukul 12:30 malam. fuh. 

  2. panjat pagar

    hey ini ilmu sangat berguna tahu tak ? aku tak penah buat and tak pernah rasa nak try pun nak panjat panjat pagar asrama time kat SARJANA dulu. yelah, mau tak sangkut kain aku. sarjana pagar dawai. sepintar pagar tembok. dah siap ada lubang lagi. memang senang. macam tangga. senang sangat nak masuk. nak panjat. hahaha k teruk. tapi best. buat sesiapa yang tak pernah cuba. boleh la datang sepintar. try panjat. lolololol

    bila dah form 5 ni aku dah stop la. aktiviti panjat memanjat ni dah aku  tinggalkan sebab dah nak Spm kan. dah besar. dah jadi anak dara. tak elok kalo org nampak gadis ayu tiba tiba panjat tembok aspuri. tak ke jatuh mas kahwin aku ? haihh.

    tapi seriously, ilmu panjat ni sangat berguna. time PLKN nnt. aku dh imagine macam macam dah. dah berangan bagai nak rak dah. aku jadi heroin PLKN ke apa kot kannn nnt. yelaaah, dah hebat n pass semua halangan duri plus ranjau. hahaha. tapi angan angan aku hilang mcm tu je bila dapat feedback dari pihak PLKN

    'Maaf anda tidak ditawarkan untuk menyertai Program Latihan Khidmat Negara bagi sesi-11 pada tahun 2014 '

    harapan hanya tinggal harapan~
  3. doin' crush thing

    teeeheeee. ini aku suka. lol. k fakta orang kata jangan main main dengan diorang. nanti menyesal. haih. takpa. nama pun main main rite. so just live there. scream n shout. do the drama. play the role. and you will feel the excitement.

    suka lah main sticky note. ^^ comel sangat. 

  4. jadi membe dalam erti kata yang sebenar

    know what? SEPINTAR IS THE BEST. serious takkan lupa lah. kalau nak cerita satu satu memang tak cukup scroll lah cakap !

    aku sayang SEPINTAR.

    *HERE SEPINTAR means : kawan kawan tingkatan 5. adik adik tingkatan 1 2 3 4. guru guru semua. Abi and tak lupa juga Bonda . pakcik makcik guard. lol. 




hahaha k tu je lah. nanti nanti aku sambung lagi dengan gamba yang real. ni semua gamba curik. almaklum lerrr pendrive tertinggal kat sekolah. susah. k tata. have a good and a fantastic day okay , tata. assalamualaikum ^^


i love you blog <3

2 comments: